perjantai 13. syyskuuta 2013

Minut on haastettu ! 13.9.2013

Elikkäs mut on siis haastettu ja nyt kun oon yksin tääl Idalla ni aattelin väsäillä tän teille. Kiitos haasteetsta Animals and one girl ! :) Ja en siis aijo haastaa ketään kaikki halukkaat saavat tehdä näillä samoilla kysymyksillä jos haluavat :)

Säännöt:
1. jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään
2. pitää myös vastata haastajan 11 kysymykseen
3. haastetun pitää tehdä 11 kysymystä uusille haastetuilla
4. Pitää haastaa 11 bloggaajaa jolla on alle 200 lukijaa
5. sinun pitää kertoa kenet olet haastanut
6. ei takaisin haastamista
11 Asiaa minusta:
1.  sain mopokortin 15.8.2013
2. oon syntynyt 30.06.1998
3. olen aidosti eläinrakas
4. minulla on oma koira
5. tykkään hengailla kavereittenkaa
6. oon ihan surkee enkussa, ruotsissa & matikassa
7. mun perheesee kuuluu: isä, äiti, kaks veljee & koira
8. kohta mulla on varmaan kaksi vuokrista 
9. rakastan musiikkia 
10. pidän kuvaamisesta paljon, mutta en laske sitä harrastukseksi
11. olen aika iloinen persoona enkä luovuta kovin helposti jos jokin ei onnistu
Kysymykset minulle:
1.Onko eläimiä, mitä? Koira
2. Lempi värisi? vaaleanpunainen & musta
3. Käytätkö meikkiä joka päivä? useimmiten juu
4. Lempi laulaja? Cheek varmaa...
5. Kauanko olet pitänyt blogiasi? lifestyleä varmaa vuoden ja tätä kohta vuoden myös
6. Lady Gaga vai Justin Bieber? ei kumpikaa mut pakko? Justin
7. Jos saisit 50 000 niin mitä tekisit jos sinun pitäisi käyttää se yhdessä päivässä? Ostaisin varmaan hevosen ja maksaisin sille ainakin 2.vuodeks tallipaikan ja ostaisin 2.v ruokaa sille. Ostaisin toisen koiran ja sille myös ruokaa. Ostaisin myös kaikkea mitä tarvitsee arkipäivinä ja ruokaa, joka ei menisi ihan hetkessä pilalle, ja tietysti uuden konee, oman kameran, objektiiveja jaja nii siin varmaa tärkeimmät :)
8. Paras kaveri? Ei oo parasta kaikki on parhaita ! <3
9. Perheen jäsenesi? Äiti, isä, kaksi veljeä & koira
10. Ratsastatko? Kyllä vain :)
11. Onko omaa hevosta? Ei, mutta kohta kaksi vuokrista varmaankin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Julkaisen vain asialliset kommentit!